خدمات ارزش افزوده VAS2019-01-09T08:13:10+00:00

آسیاتک به شما قدرت می دهد تا ارتباط پایدار داشته باشید.

پرسرعت

قابل ارائه در سراسر کشور

تا 16 مگابیت سرعت

اینترنت پرسرعت ADSL  آسیاتک

جشنواره های فروش

برای آسیاتکی ماندن و آسیاتکی شدن

جهت ثبت نام و تمدید اشتراک

با خرید اشتراک جدید و یا تمدید اشتراک قبلی

پشتیبانی حرفه ای

پشیبانی 24 ساعته آسیاتک به شما کمک می کند لذت داشتن یک اینترنت عالی را تجربه کنید

24 ساعته

فقط با تماس با مرکز پشتیبانی 24 ساعته آسیاتک

المان های قوی و حرفه ای برای داشتن یک اینترنت با کیفیت

شرکت انتقال داده های آسیاتک در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مدت سه سال پیاپی به عنوان برترین اپراتور ارتباطی و اینترنت کشور انتخاب شده است

کیفیت خطوط 100%
ارتباط بدون قطعی اینترنت 100%
رضایت مندی مشترکین 100%
پشتیبانی 24 ساعته تلفنی 100%
پوشش سراسری 100%

آخرین های وبلاگ

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

By |مارس 27th, 2015|Categories: دسته‌بندی نشده|

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال ۱۳۸۲به منظور ارائه [...]

پرسش کاربران

چرا چراغ ADSL خاموشه؟

اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي مودم با تجهیزات در مرکز ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسي كنيد. خط تلفن به صورت مستقيم بايد وارد پورت مودم شود. براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر،caller id را جدا كنيد و از خروجي مودم ، پورت را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد. در صورتي که لينک باز هم روشن نشد از باکس دم در چک کنید.و در نهایت اگر مشکل حل نشد با واحد پشتیبانی آسیاتک تماس بگیرید.

فضل اله قاسمیان, آسیاتک

با هر نام کاربری و کلمه عبور ADSL چند نفر می توانیم به سرویس Public Wi-F متصل شویم؟

در این حالت از هر نام کاربری ADSL۲+ فقط ۱ نفر می تواند از سرویسPWA  استفاده نماید.

مشترک خانگی, سرویس PWA

سرویس OWA چگونه سرویسی است؟

سرویس اینترنت بیسیم اشتراکی با نصب رادیو در پشت بام محل سرویس شما از طریق امواج رادیویی و به کمک پاپ سایت های مستقر در شهر اینترنت را منتقل می کند.

مشترک سازمانی , سرویس OWA

اینترنت بهتری سراغ دارید؟ حتما شوخی می کنید!

همین حالا بخریدش
logo-samandehi