خدمات مرکز تماس2019-09-22T07:03:37+00:00
آسیا کال سنتر

خدمات مرکز تماس آسیا برای کسب و کارها با هزینه کم

اگر شرکت، فروشگاه اینترنتی، کارخانه و تولیدی یا در کل فروش محصول دارید، حتماً در طول روز با مشتریان یا مشتریان احتمالی زیادی در تماس هستید و باید تعداد زیادی تماس را پاسخ دهید.

به خصوص اگر شما شرکت یا فروشگاه اینترنتی خود را تازه راه انداخته باشید، نباید اهمیت کیفیت ارتباط میان تماس گیرندگان و کسب و کار خود را دست کم بگیرید. چون کیفیت بالای ارتباط به معنای تبدیل تماس گیرنده به مشتری است. اما بعضی وقتها به دلایلی همچون مشغله زیاد یا هزینه راه اندازی مرکز تماس، امکان این ارتباطِ میان مشتری و شرکت با کیفیت مناسب فراهم نمی‌شود.

خدمات مرکز تماس آنلاین به بسیاری از شرکت­ها کمک کرده تا هم با بهترین کیفیت پاسخگوی تماس گیرندگان کسب و کارشان باشند و هم با تمرکز بر کسب و کارشان، محصولات و سرویس­های خود را بهبود بخشند.

با بیرون سپاری خدمات تماس، شرکتها دیگر نیازی به سرمایه گذاری سنگین برای خرید تجهیزات گران قیمت مرکز تماس و استخدام چند اپراتور ندارند. بلکه می‌توانند با برونسپاری مرکز تماس خود به مرکز تماس های حرفه‌ای، هزینه های خود را به شدت کاهش دهند و سرمایه خود را در جای دیگری برای توسعه کسب و کارشان هزینه کنند. مرکز تماس وظایف مختلفی دارد.

وظایف خدمات مرکز تماس آنلاین:

خدمات مشتری
فروش
وصول مطالبات
پشتیبانی فنی
مرکز تماس کالسنتر
callcenter

سرویسهای پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته

پاسخگویی به سوالات مشتریان

ثبت و پیگیری شکایات

خدمات منشی تلفنی

اعمال تغییرات لازم در پنل پشتیبانی شرکت ها

فروش تلفنی و پشتیبانی فروش

معرفی محصول و ثبت سفارشات

پیگیری مرسولات

 پیگیری کالای مرجوعی

راهنمایی خرید آنلاین

callcenter

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

پاسخگویی به ایمیل و اس ام اس

پاسخگویی به نظرات در اینستاگرام و تلگرام

پاسخگویی سریع به تیکت ها و چت آنلاین

بررسی محتوای تولید شده در اپلیکیشنهای موبایل

تحقیقات بازار

جمع آوری داده

نظرسنجی تلفنی و پیامکی

انجام تحقیقات در دیتابیس های موجود

اطلاع رسانی خدمات و رویدادها

اطلاع رسانی تلفنی

اطلاع رسانی از طریق پیامک و فکس

اطلاع رسانی آنلاین از طریق ایمیل و تلگرام

callcenter

خدمات باشگاه مشتریان

خشنودسازی مشتریان (HAPPY CALL)

پیگیری شکایات

رضایت سنجی

1.مدیریت پایدار زیرساخت

مرکز تماس آسیا با داشتن پشتیبانی 24 ساعته فنی در تمامی ایام هفته , تضمین می نماید در 99 درصد زمان سرویس دهی بدون هیچ اختلال و دغدغه مرکز تماس مشتریان شمارا پوشش خواهد داد. استفاده از نرم افزار مانیتورینگ Zabbix توسط تیم پشتیبانی زمان عیب یابی را به حداقل میرساند

2.مدیریت تامین زیر ساخت مناسب

مرکز تماس آسیا با استفاده از بروزترین تجهیزات شبکه , آمادگی دارد در کوتاه ترین زمان سر خط اختصاصی مشتریان را در بستر فیبر نوری , TD-LTE

,+OWA , ADSL2 به مرکز تماس آسیا منتقل نماید. مشتریان میتوانند از شماره های 8 رقمی این مرکز نیز استفاده نماییند.

3.انعطاف پذیری در برخورد با مشتری

پروسه شروع به همکاری با آموزش اپراتورهای منتخب زیر نظر مستقیم نماینده شرکت همکار آغاز می گردد. مرکز تماس آسیا در تعریف مقدمات لازم در فرایند اجرای پروژه مانند طراحی فرم نظرسنجی در نرم افزار CRM ثبت نظرات مشتریان با عنوان ویژه استفاده از دیتابیس مشتریان برای تماس,استفاده از دیتابیس مرکز تماس برای ارتباط به جامعه حدف و … بسیار انعطاف پذیر عمل می کند.

4.سیستم مدیریت فرایند کسب و کار

توسعه سیستم ها و نرم افزارهای مورد نیاز مجموعه , بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با استفاده از دانش سازمانی ارتقاء آنی نرم افزاری با تغییر در شناخت و نیازهای سازمان تغییر در سیستم های نرم افزاری سازمان همگام با تغییر آیین نامه ها ,مصوبات و ساختار سازمانی ظرف مدت کوتاه و به دور از پیچیدگی های سازمانی ظرف مدت کوتاه و به دور از پیچیدگی های نرم افزاری توسط اعضای سازمان

برای دریافت اطلاعات قرارداد و هزینه ها با ما تماس حاصل فرمایید.

مرکز تماس آسیا