مجوزها و افتخارات آسیانت چهارمحال

/مجوزها و افتخارات آسیانت چهارمحال
مجوزها و افتخارات آسیانت چهارمحال2020-12-22T06:29:16+00:00

خط مشی شرکت آسیانت چهارمحال

شرکت آسیانت چهارمحال با بیش از 6 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی و ارائه دهنده خدمات مرکز تماس در سراسر کشور , در راستای افزایش رضایت مندی و رسیدگی به خواسته ها و شکایات مشتریان , برآورد کردن کلیه الزامات قانونی و مقرراتی  و بهسازی و آراستگی فرایندها و محیط کاری خود :

سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO-9001:2015   (TUV-NORD آلمان)

سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایات و رضایت مشتریان بر مبنای استاندارد ISO-10004:2012 & ISO-10002:2014   (TUV-NORD آلمان)

نظام آراستگی محیط کار بر مبنای استاندارد ( S5 )   (BAS انگلستان)

مدل تعالی سازمانی بر مبنای استاندارد EFQM   ( BAS انگلستان )

به صورت یکپارچه پیاده سازی و اجرا نموده است و با داشتن :

گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی

عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه کشور

عضویت در انجمن انفورماتیک ایران

مجوز کارورزی از وزارت تعاون کار و و رفاه اجتماعی

نمایندگی فروش و پشتیانی از شرکت انتقال داده های آسیاتک

دریافت مجوز مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دریافت ایزو مرکز تماس به شماره 18925 در سال 1399

کسب رتبه در شرکت های خلاق کشور

  سیاست ها و برنامه های خود را بر اساس محور های اصلی , زیر استوار ساخته و خود را متعهد به اجرای اثربخش آن می داند.

 

 

 

  • تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان و سایر طرف های ذینفع

  • افزایش تعداد و سطح کیفیت خدمات مشتریان

  • پاسخگویی و رسیدگی به شکایات به نحو منصفانه و بی طرفانه در کوتاه ترین زمان

  • شناسایی علل ریشه ای شکایات مشتریان , اصلاح و بهبود مستمر فرایند ها با هدف کاهش شکایت

  • توجه به نیروهای انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان در جهت افزایش میزان مشارکت , خلاقیت , بهره وری

  • برقراری پل های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت شکایت های مشتریان

  • ایزو1
  • ایزو2
  • ایزو18925
  • efqm
  • ایزو10004
  • گواهی نظام صنفی
  • مجوز ساماندهی
  • نماد الکترونیکی