آیا در صورت انتقال خط تلفن نیاز به جمع آوری کامل سرویس می باشد؟

/آیا در صورت انتقال خط تلفن نیاز به جمع آوری کامل سرویس می باشد؟

آیا در صورت انتقال خط تلفن نیاز به جمع آوری کامل سرویس می باشد؟

مشترکین آسیاتک در صورت انتقال خط تلفن در همان مرکز مخابراتی می توانند سرویس اینترنت خود را بروی آن خط نگهداری نمایند بدین منظور لازم می باشد با شماره ۱۵۴۴ پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس حاصل نمایند و پس از پرداخت فاکتور رانژه مجدد برایشان ثبت پیگیری صورت گیرد.

توسط |2019-01-14T20:03:07+00:00ژانویه 14th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه