اشتباهاً دوبار پشت سرهم اقدام به خرید شارژ کردم که مبلغ هر دوشارژ از حسابم کم شد… برای برگردوندن مبلغ خریدم باید چکار کنم؟

/اشتباهاً دوبار پشت سرهم اقدام به خرید شارژ کردم که مبلغ هر دوشارژ از حسابم کم شد… برای برگردوندن مبلغ خریدم باید چکار کنم؟

اشتباهاً دوبار پشت سرهم اقدام به خرید شارژ کردم که مبلغ هر دوشارژ از حسابم کم شد… برای برگردوندن مبلغ خریدم باید چکار کنم؟

در صورتی که هر دو فاکتور اعمال شده است به شماره ۱۵۴۴ اطلاع دهید تا هزینه یکی از سرویس ها به بانک مجازی شما برگشت داده شود . اگر از طریق عوامل فروش مشترک شده اید ، وجه به بانک مجازی عامل فروش برگشت می شود و عودت مبلغ از طریق ایشان به شما میسر است.
در صورتی که از حساب بانکی شما مبلغ کم شده است و سرویس اعمال نشده است و هزینه عودت نشده است احتمال تراکنش ناموفق وجود دارد لازم می باشد که اطلاعات تراکنش خود را از بانک دریافت نموده و به ۱۵۴۴ اعلام نمایید
تراکنش از درگاه ۷۳۳ تماس با شماره ۸۳۳۳۳ مربوط به آسان پرداخت
تراکنش از طریق ۸۴۰۸۰ تماس با شماره ۸۴۰۸۰ مربوط به بانک سامان
تراکنش از طربق ۷۸۰ تماس با شماره ۴۷۸۰

توسط |2019-01-13T19:59:00+00:00ژانویه 13th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه