اگر به هر دلیلی پس از پرداخت هزینه ، امکان راه اندازی روی خط من نباشد، هزینه پرداخت شده عودت میشود؟

/اگر به هر دلیلی پس از پرداخت هزینه ، امکان راه اندازی روی خط من نباشد، هزینه پرداخت شده عودت میشود؟

اگر به هر دلیلی پس از پرداخت هزینه ، امکان راه اندازی روی خط من نباشد، هزینه پرداخت شده عودت میشود؟

بله با امور مشترکین تماس گرفته و شماره شبای حساب خود را اعلام نمایید تا وجه پرداختی برایتان عودت داده شود.

توسط |2019-01-13T18:52:51+00:00ژانویه 13th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه