اینترنت خود را شارژ کرده ام فاکتور را هم پرداخت کرده ام اما اینترنت من شارژ نشده است؟

/اینترنت خود را شارژ کرده ام فاکتور را هم پرداخت کرده ام اما اینترنت من شارژ نشده است؟

اینترنت خود را شارژ کرده ام فاکتور را هم پرداخت کرده ام اما اینترنت من شارژ نشده است؟

در این شرایط اگر بیش از ۲۰ دقیقه از زمان پرداخت گذشته است با کارشناسان آسیاتک تماس حاصل نمایید یا سرویس شما نیاز به بروز رسانی دارد و یا تراکنش ناموفق بوده است. در سوالات مشابه توضیحات مربوط به بروز رسانی و تراکنش ناموفق داده شده است.

توسط |2019-01-13T19:38:01+00:00ژانویه 13th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه