در صورت استیجاری بودن ملک، هنگام نقل مکان وضعیت سرویس دریافتی از شرکت آسیاتک روی خط تلفن فعلی چه خواهد شد؟

/در صورت استیجاری بودن ملک، هنگام نقل مکان وضعیت سرویس دریافتی از شرکت آسیاتک روی خط تلفن فعلی چه خواهد شد؟

در صورت استیجاری بودن ملک، هنگام نقل مکان وضعیت سرویس دریافتی از شرکت آسیاتک روی خط تلفن فعلی چه خواهد شد؟

در صورت نقل مکان و یا استیجاری بودن ملک مشترک می تواند اقدام به موراد زیر در مورد سرویس اینترنت خود نماید:
۱-در پنل کاربری خود در سایت ecare.asiatech.ir در خواست جمع آوری ثبت نماید.
۲ -سرویس را به مشترک جدید واگذار نمایند و ایشان با ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس حاصل نماید و به عنوان ساکن جدید درخواست استفاده از سرویس را دهد مزیت این مورد برای ساکن جدید نسبت به ثبت نام موارد زیر می باشد:
*عدم تاخیر در ثبت نام و دایری و فعال سازی و …..
* عدم پرداخت هزینه رانژه در هنگام ثبت نام …..

۳- مشترک می تواند در مکان جدید ثبت نام سرویس نماید و درخواست انتقال اعتبار روز و حجم سرویس قبلی به سرویس جدید را دهد این مورد داری شرایط خاص می باشد که می توانید با تماس با شماره ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک موارد را جویا شوید.

توسط |2019-01-14T20:04:22+00:00ژانویه 14th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه