چرا پس از ثبت نام اولیه ممکن است خط از مخابرات برگشت داده شود و نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات (رانژه) صورت نگیرد؟

/چرا پس از ثبت نام اولیه ممکن است خط از مخابرات برگشت داده شود و نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات (رانژه) صورت نگیرد؟

چرا پس از ثبت نام اولیه ممکن است خط از مخابرات برگشت داده شود و نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات (رانژه) صورت نگیرد؟

پس از تکمیل مراحل خرید اولیه، شماره خط اعلام شده از سوی شما جهت راه اندازی از طریق سیستم(الکا) برای شرکت مخابرات ارسال می گردد لذا به دلایل ذیل ممکن است مرحله نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات ( رانژه ) صورت نگیرد و خط  از مخابرات برگشت داده شود :
۱- Other pap :  روی خط تلفن ، سرویس اینترنت از شرکت دیگری دایر می باشد، لذا ابتدا می بایست اقدام به جمع آوری سرویس قبلی و سپس از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.
۲- بدهی- قطعی:  خط تلفن به علت بدهی های معوقه قطع ( عدم بوق ) می باشد لذا ابتدا می بایست از طریق مراجعه حضوری اقدام به پرداخت نمایند.
به علت بدهی لطفا موارد زیر بررسی شود :
* بدهی از طریق سامانه ۱۸۱۸ در تهران و سامانه ۲۰۰۰ در شهرستانها پرداخت شده باشد در این حالت بدهی ظرف ۱۵ دقیقه در سیستم صفر می شود ولی در صورت پرداخت بدهی تلفن توسط pos و عابر و …. تا ۷۲ ساعت بدهی صفر نخواهد شد .
* بدهی در سیستم صفر شده ولی در سامانه مخابرات رسید قبض تلفن ثبت نشده است در این حالت کاربر با رسید قبض پرداخت شده به امورمشترکین مراجعه نمایند .
*به طور کلی این خطا توسط آسیاتک قابل رفع شدن نیست و نیاز به پیگیری مستقیم  کاربر دارد .
مشترک پس از  رفع مورد می تواند  از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.
۳- ONU  ، PCM ، ریموت  و فیبر:  ارائه اینترنت روی این گونه خطوط تا زمان ارسال به مخابرات مشخص نمی باشد و در حال حاضر امکان ارائه سرویس از سوی شرکت های FCP ( PAP) وجود ندارد و فعلا در انحصار شرکت مخابرات میباشد.
*لازم به ذکر است  در  برخی مراکز  استان  فارس  امکان سرویس دهی بروی  سرویس  فیبر می باشد  که  مشترک می تواند با مراجعه به سایت  ecare.asiatech.ir قسمت ثبت نام می توایند  مورد امکان سرویس دهی را بررسی نمایید
۴-  مغایرت نام و اطلاعات :  جهت تکمیل ثبت نام ، اطلاعات صاحب خط می بایست با اطلاعات ثبت شده در  هنگام  ثبت  نام یکسان باشد . جهت  پیگیری  و اصلاح  این مورد  مشترک می تواند با  شماره  ۱۵۴۴  پشتیبانی  ۲۴ ساعته  ۷ روز هفته  آسیاتک تماس  داشته باشد.

توسط |2019-01-13T16:32:40+00:00ژانویه 13th, 2019|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه