ADSL

چرا در زمان ثبت درخواست جمع آوری برای من فاکتور ۷۰۰۰ تومانی صادر شده است / چرا در زمان درخواست جمع آوری باید ۷۰۰۰ تومان پرداخت شود؟

توسط |2019-01-14T20:10:56+00:00ژانویه 14th, 2019|

طبق مصوبه شماره ۱ جلسه شماره ۲۳۷ مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۵ : بند ۱۱ : تعرفه دایر کردن (رانژه) خطوط مشترکین حداکثر مبلغ هفتاد هزار ریال( ۷۰،۰۰۰) و تعرفه تخلیه خطوط حداکثر مبلغ پنجاه هزارریال ( ۵۰.۰۰۰) می باشد. شرکت مخابرات ایران موظف است بر اساس مقررات ارایه امکانات پایه اي نسبت به دایر کردن و یا [...]

در صورت استیجاری بودن ملک، هنگام نقل مکان وضعیت سرویس دریافتی از شرکت آسیاتک روی خط تلفن فعلی چه خواهد شد؟

توسط |2019-01-14T20:04:22+00:00ژانویه 14th, 2019|

در صورت نقل مکان و یا استیجاری بودن ملک مشترک می تواند اقدام به موراد زیر در مورد سرویس اینترنت خود نماید: ۱-در پنل کاربری خود در سایت ecare.asiatech.ir در خواست جمع آوری ثبت نماید. ۲ -سرویس را به مشترک جدید واگذار نمایند و ایشان با ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس [...]

آیا در صورت انتقال خط تلفن نیاز به جمع آوری کامل سرویس می باشد؟

توسط |2019-01-14T20:03:07+00:00ژانویه 14th, 2019|

مشترکین آسیاتک در صورت انتقال خط تلفن در همان مرکز مخابراتی می توانند سرویس اینترنت خود را بروی آن خط نگهداری نمایند بدین منظور لازم می باشد با شماره ۱۵۴۴ پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس حاصل نمایند و پس از پرداخت فاکتور رانژه مجدد برایشان ثبت پیگیری صورت گیرد.

تفاوت دو واحد بیت (bit) و بایت (Byte) در محاسبه سرعت اینترنت در چیست؟

توسط |2019-01-14T19:56:26+00:00ژانویه 14th, 2019|

هنگامی که مشترک درخواست خود برای خرید اشتراک اینترنت پرسرعت به شرکت سرویس دهنده اینترنت ارایه می‌کند، شرکت خدمات دهنده به عنوان کاربر حقیقی یا حقوقی (کاربران خانگی یا شرکت‌ و سازمان) بر حسب میزان و متناسب با حجم استفاده، سرویس‌های متفاوتی را با سرعت‌های ۵۱۲، ۱۰۲۴، ۲۰۴۸ و … با واحد سنجش کیلو بیت [...]

نحوه محاسبه گیگ برای مشترکینی که از نام کاربری و کلمه عبور ADSL خود استفاده می کنند چگونه است؟

توسط |2019-01-14T19:54:08+00:00ژانویه 14th, 2019|

در حالت کلی استفاده از سایت های داخلی با ضریب یک و استفاده از سایت های بین الملل با ضریب دو کسر ترافیک صورت می گیرد مشترکین آسیاتک با مراجعه به سایت آسیاتک قسمت خدمات و تعرفه ها اینترنت آسیاتک می توانند لیست سایت های داخلی و سایت و برنامه هایی که استفاده از آنها [...]

امتیاز روز تولد مشترکین چگونه محاسبه می شود؟

توسط |2019-01-14T19:16:25+00:00ژانویه 14th, 2019|

با توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود . نکته قابل توجه : در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و [...]

چرا پیامک تایید شماره همراه برای من ارسال نشده است ؟

توسط |2019-01-14T19:15:25+00:00ژانویه 14th, 2019|

در هنگام ثبت اطلاعات در بخش حساب کاربری باشگاه می بایست دقت لازم را داشته و حتما اطلاعات تماس و پست الکترونیکی را با دقت و صحیح وارد فرمایید طبیعی است چنانچه شماره تماس (موبایل) و یا آدرس پست الکترونیکی ثبت نگردد ، متاسفانه کد تاییدیه برای کاربر ارسال نخواهد شد مورد بعدی در خصوص [...]

چرا پین کد هدیه با کسر امتیاز در باشگاه مشتریان ارسال نمی شود ؟

توسط |2019-01-14T19:13:39+00:00ژانویه 14th, 2019|

جهت دریافت پین کد هدیه و جوایز باشگاه مشتریان نیاز به تایید موبایل و ایمیل کاربر در باشگاه می باشد. پس از تایید موارد مشترک می تواند با ورود به باشگاه مشتریان پین کد دریافتی خود را مشاهده نمایند در صورت داشتن مشکل یا نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره [...]

در صورتیکه مشخص شود خط تلفن ظرفیت دریافت سرویس هایی با سرعت بالا را ندارد، چطور بررسی کنیم که مشکل از سیم کشی داخل ساختمان است یا خیر؟

توسط |2019-01-14T19:12:28+00:00ژانویه 14th, 2019|

در این صورت لازم است مشترک داخلی های متصل به خط تلفن مربوطه را جدا کرده (در اصطلاح خط را ایزوله نماید) و در صورت امکان با پریز دیگر بررسی نمایند دقت شود پریز ضد برق نباشد و در نهایت بررسی در صورت عدم رفع مشکل بررسی و اتصال مودم به سر خط صورت گیرد [...]

چگونه میتوان وضعیت خط و کیفیت آن را برای خرید سرویس هایی با سرعت بالا چک کرد؟ مثلا متوجه شویم که خط ظرفیت ۱۰ مگ سرعت را دارد یا خیر؟

توسط |2019-01-14T19:11:01+00:00ژانویه 14th, 2019|

راه اول: تماس با شماره ۱۵۴۴ واحد پشتیبانی و بررسی وضعیت خط. راه دوم: با وارد شدن به پنل تنظیمات مودم، در بخش Status، Data Rate Upstream (سرعت آپلود) و Downstream (سرعت دانلود) اینترنت خود را بررسی فرمایید، عدد نمایش داده شده باید متناسب با سرعت سرویس دریافتی باشد. ( در برخی مودم ها، نامگذاری [...]