جدولی

جدولی2016-10-17T05:46:58+00:00

کمپین زمستانه آسیاتک، “هیجان یک انتخاب”

By |ژانویه 13th, 2019|Categories: اخبار|

کمپین زمستانه آسیاتک، “هیجان یک انتخاب” کمپین زمستانه آسیاتک با نام "هیجان یک انتخاب" در سراسر کشور آغاز شد. به گزارش روابط عمومی آسیاتک، پس از طراحی و اجرای موفقیت آمیز کمپین روی نُت [...]

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

By |مارس 27th, 2015|Categories: دسته‌بندی نشده|

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال ۱۳۸۲به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس و موفق به اخذ پروانه FCP به شماره ۱۶-۹۴-۱۰۰ شده و افـق جـدیـدی از ارائـه انـواع خدمـات از جملـه [...]

خط مشی سازمانی

By |جولای 31st, 2012|Categories: طراحی|Tags: |

ما بر این باوریم که شیوه رهبری، ارتباط با مشتری و مدیریت بهینه سرمایه های انسانی در چارچوب استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO۹۰۰۱ ، نظام مديريت ارتباط با مشتریان بر مبنای استانداردهای [...]

دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ارتباط با مشتریان:

By |جولای 31st, 2012|Categories: خلاقانه|Tags: , , |

ارائه خدمات ارتباطی و ثابت از جمله: پهنای باند اینترنت و اینترانت و نیز سرویس­ های ارزش افزوده به کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی در قالب محصولات و سرویس ­های دوستدار محیط زیست مبتنی بر [...]

رهبری و مدیریت

By |جولای 31st, 2012|Categories: طراحی, فیلم ها|Tags: , , |

سرلوحه تفکر ما: " ما به تصمیم گیری بر پایه تجزیه وتحلیل واقع گرایانه ایمان داریم". جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه های فکری و آینده ساز برای جامعه بهبود [...]

جامعه و کارکنان

By |جولای 31st, 2012|Categories: طراحی|

سرلوحه کار ما: " موفقیت تنها با همراهی سرمایه های انسانی خلاق و یادگیرنده میسر است". بهبود کیفی زندگی کاری سرمایه های انسانی و ارتقای سطح انگیزه، شادی و موفقیت در سازمان و ارتقاء سلامت [...]

ارزش های سازمانی

By |جولای 31st, 2012|Categories: طراحی|

من می توانم پایبندی به سیستم ها و بهبود مستمر ارزش آفرینی برای مشتریان توجه به اصول توسعه پایدار توسعه فرهنگ مشارکت پاسخگویی، درستی و صداقت مسئولان

logo-samandehi